image-normal.jpg

On niin maailman tärkeä minulle kuin voin kuvitella!

Näen ja olen yhteydessä aivan liian harvoin. Mutta ei se määrä vaan laatu kait tässäkin tapaksessa. Mummi on pyörinyt monenapäivänä vahvasti mielessäni ja tänään sain soitettua vihdoin. Oi että kuinka hyvä olo ja mieli tuli molemmin puolin. 

Mummini on syvästi uskossa ja minä uskon siihen kun Mummi ketoo rukoilevansa perheenipuolesta päivittäin että se on hyvä asia. Mikään voima maailmassa ei voi tätä hyvänolon tunnetta pois ottaa.

Samantien kun kuulin Mummin äänen toisessapäässä tuli kyyneleet silmään siitä kaikesta kaipuusta ja ikävästä. Miksi ihmeessä se soittaminen tuntuu niin vaikealta. Saatika että saisi joskus mentyä käymään. Toki matka on yksi este mutta ei koko totuutta. 

Minulla on kyllä suorastaan euforinen olo just nyt. Vaikka puhelusta on jo muutama tunti. Ulkona istuessani ja nauttiessa syksyisestä kauniista säästä ja niin rakkaan ihmisen ääni siinä ihan lähellä. Mummini on syntynyt vuonna 1925 ei mikään tytön hupakko enään. Mutta sielultaan niin nuori. Kokenut elämänsä aikana monia vaikeita vastoinkäymisiä mutta, silti jotenkin niin vahva. Usko se on Mumminkohdalla mikä häntä kannattaa. Ei tuommoista ihanaa Mummia ole muilla kuin minulla..eihän :-D tässä Mummille halinalle. Olet niin rakas, kiitos että olet vielä täällä.